Sidor

måndag 14 september 2009

Hemma igen efter Varberg och en natt på sjön!

Ja, nu är man hemma igen vilket faktiskt är ganska skönt, fast det va jätte skönt att vara iväg med. Det va så fint där på Kurorten, låg vi havet och det va en strandpromenad in till stan. Så där gick vi och tittade första dagen sen gick vi och badade och bastade å kvällen... Torsdagen bokade vi ögonbrynsplockning, vilket bjag tyckte va såå skönt=) Sen gick vi en lång lång långpromenad,, Och på eftermiddagen hade vi scrubb som va så himla skönt. Efter det vilade vi lite åt god mat igen som det alltid va sen tittade vi på idol och efter det gick vi och badade och bastade igen=) fredagen började vi med att bada lite och basta så klart med. Sen gick vi på oljemassage, detta va åxå mkt skönt! Efter va det lunch sen gjorde vi oss klara för hem resan, men det va inte förrens på eftermiddagen så vi tog en taxi till stan och gick där och strövade tills tåget gick!
Detta rekommenderar jag varmt till alla jag tyckte det va jätte bra där och jätte fint!

Väl hemma va jag hemma fredag till lördag sen skulle vi ut på sjön/havet med mina svärföräldrar som har en segelbåt! Så vi åkte ner till dom på lördag morgon och så va vi iväg tills igår eftermiddag.... Lilly trivdes bra på båten, hon tyckte det va spännande med vattnet runt om, och det gick bra att sova med =)
Så nu är man hemma igen och försöker komma in i lite vanliga rutiner igen.

Jag har varit hos läkaren idag igen, fick mina mediciner lite höjda ska ta en tablett till nu plus mina järn och B12 tabletter... Blev sjukskriven ett tag till vilket känna både bra och dåligt, eller det känns bra för att slippa stressen/pressen att man ska tillbaka till jobbet och då måste man ju orka jobba och jag känner mig inte redo för att gå tillbaka dit än, det blir för mkt press där...

Men trots att jag fortfarande inte mår 100% ska jag satta på ett jobb, som jag hoppas får mig att må bra! Men det som är så bra med detta jobbet är att jag jobbar som jag vill och när jag vill jag bestämmer mina tider själv... Jag ska alltså börja sälja Mary kay.....
Där känner jag att jag inte behöver känna någon press eller så för där tar jag det som jag vill och styr det som jag jag vill själv!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna