Sidor

måndag 10 augusti 2009

Stop...

Jag skulle kunna skriva om så mkt saker. Om mig och om annat,men jag får inte fram nåt, jag har fått skriv stopp... Det vill sig inte, och jag tycker inte jag mår mkt bättre heller. Jag önskar att jag gjorde det... Jag önskar att jag kände mig stark och kände för att göra saker,nu får jag nästan övertyga mig själv om att göra saker bara för att försöka komma ut lite. Hemma kan jag fortfarande inte gå ut, känns så otroligt jobbigt att få panik så fort man tänker att man kanske skulle gå en sväng med hundarna.....

Vi ska ta kort med Lilly denna veckan,men jag vet inte om jag klarar det. Så vi får kanske försöka skjuta det lite.
Jag försöker förbereda mig på att jag MÅSTE ta mig till dagis/Förskolan denna veckan och prata om inskolningstider för nästa vecka. Och det känns inte bra, jag vill så gärna bara kunna gå dit prata med dom så lätt som jag brukar, men allt är så mkt svårare nu. Mycket mer Komplicerat!

Kram banan

2 kommentarer:

Mrs Lucky sa...

Fina Fanny. Du måste inte publicera den här kommentaren om du inte vill. Jag hoppas verkligen du mår bättre snart. Stressa inte, pressa inte dig själv.

Försök tänka på dig själv och vad du mår bra av. Skicka Daniel till förskolan om det känns jobbigt. Det bästa du kan ge Lilly är en mamma som mår bra - så fokusera på det! Att yoga har hjälpt mig oerhört mycket när det kännts tungt. Kanske det är något för dig också? När du känner dig lite bättre det vill säga.

Tänker på dig varje dag. Sköt om dig riktigt mycket nu.

Stor kram S

Janne o Barbro sa...

Du gör det bra, Fanny! Det är bra att du inte sopar saker under mattan eller förtänger. Livet är både upp och ner - det bara är så. Och så ar det för oss allihopa, tro inget annat. Allt kan inte vara bra jämt. Du kommer snart igen (men stressa inte med det) och hittar balansen. Tiden är på din sida även om det kanske inte känns så just nu. Men så är det!

Besök de senaste 30 dagarna