Sidor

lördag 22 augusti 2009

Seriefinal

Ja, igår tog jag modet till mig och åkte på Fias seriefinal match! Jag ville så gärna åka, och så ville jag filma dom! Så sagt och gjort, jag och Lilly åkte dit. Lilly fick varamed Helene undertiden jag filmade som va hela tiden då...
Felix och Filip turades om att ta kort!
Det slutade 3-3 och Tjejerna va så duktiga! Bra spelat Tvärskog/Påryd!!

Efterdet bar det hem och hämta hundarna sen till svärmor och svärfar, som inte är hemma, utan ute och seglar. Så vi ska vara här i helgen och vara kattunge vakter... Just nu är Lillan och jag själva, Daniel är i verkstan, sen blir det lunch vid halv 12 tiden, efter det ska jag hämta; (Håll,i,er) Fia, Felix, Bena, Tilda, Filip och Alva! Det är då nämligen dags för stan och bio!

Jag, Fia och Alva ska gå på Harry Potter =) Och Felix, Bena, Filip och Tilda ska gå på Ice Age 3...
Så det blir nog en skön eftermiddag Egentligen skulle jag springa ett ärende på stan och kolla en grej med, men jag vet inte om jag pallar det känner att jag håller på att blir dunder förskyld och börjar få lite ont i halsen!

Nehe nu ska jag gosa med Lillan sen planera maten!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna