Sidor

tisdag 25 augusti 2009

Klarade inte av Nybro

Jag va och lämnade Lilly på dagis, bestämde mig för att åka till Nybro en sväng, tyckte mig känna att jag va sugen på att hitta på något..
Men ack inte det blev alldeles för jobbigt, kändes dom jag hade panik halva tiden jag va där..
Usch dt är verkligen så jobbigt när det flyger på en så, Jag tror att jag kände för att hitta på någon och bestämde mig ju därför för att åka. Men det va helt fel val.... NU blir det nog några hemma dagar att vila ut på behöver jag nog känns det som, Fast imån ska vi till Lillys kusin Miranda och det känns jättebra, för det blir ändå lugnt med folk...
Sen blir det kanske stan på fredag, men då åker jag och Daniel tillsammans. så det är skönt!

Ska inte nämna några namn, men du vet vem du är när du läser detta...
Jag tänker verkligen på dig, det ska du veta. Och du är verkligen en av mina närmaste vänner. Så jag bry mig jätte mycket om dig!
Kramar om!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna