Sidor

torsdag 13 augusti 2009

Tomt

Det är väldigt lugnt på bloggen just nu, känns inte som om jag har någon lust till att skriva, jag vill ha det men den finns där inte. Så idag hade jag tänkt lägga in lite bilder på min söta tös, som brukar göra mamma glad...
Men datorn ville inte det ikväll så det kanske blir imån.

Imån bär det av till läkaren, Och så får vi väl handla lite till Lilly, hon behöver nya gympaskor eftersom min lilla tjej blivit stor, hon ska ju börja skolas in på Dagis på måndag.
Så då behöver hon ett par bra skor som hon kan ha. Lite blöjor och sånt med ska inhandlas.

Jag vill tacka för dom kommentarer jag fått som jag publicerat. Det gör att det känns lite bättre, och jag ska absolut testa tipset jag fick av dig Sarah, Jag har gjort lite men inte så mkt. Gjorde det när vi hade vårat Wii, som är trasigt just nu... Men ska absolut testa det igen sen...

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna