Sidor

lördag 1 augusti 2009

Må bra borta? Vårt hus.

Vi åkte till Öland med husvagnen i Tisdagskväll, Jag, Daniel Lilly och så Fia. Där Matte ocg Sara låg med sin husvagn, så vi har haft det toppen kul =)
Det har känns som jag har mått jättebra. Jag är förvånad övermig själv att jag klarade att gå med hundarna själv och med Daniel, det har jag absolut inte klarat hemma och nu nä vi är hemma igen är jag ändå inte säker på att jag klarar av det. Att gå tillbaka till jobbet känns inte heller som jag är redo för. Det har varit så skönt att vara "borta", fast jag tycker jätte mycket om att vara hemma men jag känner inte att jag klarar att gå ut när jag är hemma. Då vill jag bara vara inne eller på tomten max.

Jag vet inte. verkligen jag vet inte.

Vårt hus ligger nu iaf på hemnet.se
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/476493

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna