Sidor

tisdag 4 augusti 2009

Inte denna veckan iaf

Jag skulle ju ha börjat jobba denna veckan, men kände inte mig redo för det än, så jag har blivit sjukskriven en vecka till.
Jag har ju knappt varit ute i samhället, och känner inte att jag klarar det heller än jag åker med Daniel i bilen med går inte ut ur den. Känns om om jag får panik när jag försöker tänka att jag ska det. Jag är faktiskt ganska stolt över mig ändå. Pappa bor på samma gata som oss ca 3 hus bort, jag klarade att gå/springa dit igår med Lillan i vagnen, men idag kunde jag gå sakta och lugnt och tillochmed ha hundarna med mig, jag har inte varit ute med dom heller än, bara på tomten. Så det tycker jag va bra gjort av mig.

Men det känns ändå svårt att vara hemma, så imån åker vi nog på slapp semester hos mina kära svärföräldrar som jag måste erkänna är bäst. Vi åker dig men tar med oss husvagnen att sova i eftersom vi har hundarna med oss och kan inte ha dom inne eftersom det bor 2 små kattbebisar där. Men det ska nog blir skönt det känns så iaf.

Lillan är så duktig, hon kan och förstår så mkt som man säger, ska se om jag kan lägga in en film på henne snart när hon visar alla kroppsdelar hon kan, om hon vill det förstås=)

Måste ju även gratta mig vän Jenny och Henrik! Som har fått en supersöt dotter; Minna!
GRATTIS!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna