Sidor

onsdag 19 augusti 2009

<3 SARA <3

Daniel och matte fiskar, så Sara kom hit eller ä här nu med =)
Vi har cyklat en trevlig runda! Jag har alltså klarat av att cykla i samhället=)

Sen åkte vi hem till mig, det va nämligen dags för Lilly att sova hon åt gröt och skulle borsta tänderna, Sara helt lugnt och jätte sött- Kan du vissa mig var du borstar tänderna.
Så skönt och bra tänkte jag då hinner jag göra klart Lillys rum för lägganing!
Väl gjort, oh dom kom i rummet, vi la L och hon kom upp jag la henne hon kom upp jag la henne, Sara frågade om hon fick..
-Ja sa jag glatt det är så mysigt med Sara, hon är bara bäst!
Just nu är hon inne hos Lilly! Och det känns så härligt!

Sara DU är UNDERBAR!

Kram banan

1 kommentar:

Sara sa...

Nämen gud var söt du är :) Blev riktigt rörd nu! Men då måste jag få säga att du är bäst jätte bästaste :) tack för en mkt trevlig kväll kram banan

Besök de senaste 30 dagarna