Sidor

torsdag 12 februari 2009

3 hjul

Jaha, och nu sitter jag här igen och funderar på.. ja vad funderar jag på..
Jo jag har nu velat färdigt. Och kan väl kansk berätta vad det är jag velat om...
...eller ska jag det ?!
jo det jag har velat om är en ny sittvagn, vi kpte en Brio sitty som verkligen va super bra ochsuper smidig, men så inna va jag sugen på en vagn med 3 hjul, men när jag vill ha något så vill jag och jag ville ha en sittvagn och köptae mig då en med 4 hjul..
När jag nu hade haft den ett tag insåg jag att jag verkligen ville ha en med 3 hjul, för att jag tyckte att det kunde vara smidigt när man går med hundarna då är det lättare om man kan styra vagnen men en hand...

Nu iaf efter mkt om och men så har jag köpt mig en med 3 hjul istället, den kommer nästa vecka och det är en babytravel Jogger, snacka om att jag varit inne på Babyproffsen i Kalmar och kännt och gått med vagnen fällt upp och ner, ena tjejen som jobbar där känner typ igen mig nu
.. hehe fint va..

Nehe nu blir det nog tt dra sig mot sängen har en bra bok att läsa färdigt.. SÅLD heter det.
En mkt bra bok, sann är den och då blir det mkt lättare att läa tycker jag.

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna