Sidor

söndag 1 februari 2009

"inte nu men kanske imån?"

Jaha, då va det söndag igen och veckan ska börja om på nytt, fast inte som veckan brukar göra, för Daniel är ledig imån, Pga att han ville och vi ska på kalas, för
FILIP Fyller 5 år
Så då ska vi gratta honom imån och ge lite presenter.
Idag har varit en lat och seg dag,, Daniel skulle till verkstan så jag och Lilly åkte hem till Lilly´s farmor och farfar och va där, åt jätte gos mat, eller egentligen är det nog typ vardags mat men det va SUPER gott; Kålpudding!!!

Jaha och lite allmänt då kanske, Vi funderar på att byta bil, inte just nu kanske men vi diskuterar det iaf så vi får väl se hur det blir lite längre fram, tyvärr så är jag sån som person att jag har svårt för "längre fram" jag är mera "Nu iaf nästa vecka" Mne jag ska och har försökt skärpa mig och försöka "vuxet" Diskutera med Daniel ang bil byte =D
Men vi diskuterar lite vad vi vil ha ut av bilen osv. men men vi får väl se kanske skriver mera om detta längre fram..

Nehe nu ska jag Umgås med min Äskling lite, våran Lillan har somnat gott i sin säng. Och ska förhopningsvis drömma söta och gosiga drömmar!

Kram kram skumbanan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna