Sidor

onsdag 18 februari 2009

iskall men trevlig

Japp, idag har jag oc Lilly varit hos Linda och Elliot i Mellanmon, fast det va inte bara vi utan 2 mammor med barn till från föräldrar gruppen...
Det va så trevligt så fikade och hade det trevligt barnen lekte och verkade åxå ha det roligt... Sen innan vi skulle åka hem gick vi en sväg allihopa, det va jättetrevligt och mysigt... Fast SvinKallt... Kändes som jag skulle tappa mina ben för dom frös till is, eller iaf så kändes det så =D Men dom sitter fortfarande kvar...
Nehe nu ska jag ta och börja med maten så den är färdig när Daniel kommer hem....
Ikväll blir det nog bara lugnt egentligen skulle vi behöva handla men vet inte om jag orkar inte ikväll iaf..
I mån är det extra gympa!

Kram banan!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna