Sidor

fredag 13 februari 2009

snart bär det av

Jaha fredag igen då, brukar ju vara på Öppethus så här dags, men inte idag.
Lilly är pigg och glad men hon är jätte förkyl´d har mkt hosta och kräks lite hon brukar inte kräkas men jag vet inte riktigt vad det är, hon kräks inte så mkt men lite då och då. Så jag tänkte att vi stnnar hemma idag, daniel är i verkstan och kommer hem lagom till lunch...

Och efter lunch ska jag in till stan, ja själv utan någon eller jo jag ska åja med min Pappa som ska till läkaren men han ska släppa av mig i stan så ska jag gå och kolla lite där själv, och jo det låter kanske konstigt och tråkigt att gå själv men jag tycker inte det jag ska kolla Alla hjärtans dag presenter, och lite så och det kan vara rätt skönt att gå själv men gå som man själv känner för.
Så Lilly ska alltså vara hemma med sin kära pappa!

Nehe nu ska jag ta och förberada maten lite tänkte jag och kolla om min kära dotter har somnat...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna