Sidor

fredag 20 februari 2009

En ovanlig fredag...

Jaha, idag är det fredag... Skulle ju haft Dans idag för tjejerna som brukar vara på gymoan, men då ringde dom från skolan och sa att antisimex hade varit där igår och sprutat så där kunde jag inte vara och ingen annansstans heller, så jag fick ställa in dansen.. TYVÄRR... Så tråkigt att dom inte kunde sputa i dag på eftermiddagen istället..
men iställer iad så blev det stan, Jag Jessica, daniel och Lilly åkte och handlade på maxi och lite annat där.. Vi tog en korv med bröd åxå och Lilly blev så klart törstig till sina rån, men nej det är såklart inte cocacola....
Efter stan bar det hemmår, jag daniel och Lilly, morfra skulle komma och lämna sina hundar som ska bo hos oss i helgen....
Efetr det bar det av till Lillys farbror John där vi träffade John, Sara Eddvin och så klart Lílly ny kusinen EBBA!! Farmor och farfar va åxå där för att träffa EBBA, och passa på att gosa med både Lilly och Eddvin...
Jag fick hålla lilla EBBA. liten och puttenuttig, och hjag började undra om Lilly verkligen va så lite.. humm=D
Farfar gosade med både Eddvin och Lilly och han orkade lyfta båda samtidigt minnsan.
-Inte dåligt farfar/Lilly
Eddvin ville ju så klart lära Lilly lite nya hyss inna hon skulle åka hem, så här försöker han lära henne att man ska busa i trppen, fast dom vuxna säger nej... =D
Men sen så klart så kan man ju inte bara busa, men måste ju kramas lite åxå! Och det gjorde Eddvin, Lilly fick en stor kram innan vi skulle åka!
Kram banan, cykel span!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna