Sidor

tisdag 10 februari 2009

Tisdag kväll.. mera bus!

Jaha, nu va det kväll igen då...

Och jag gör inte mkt....
Lilly har somnat och Daniel är inte hemma... Men Lilly och jag har haft en myskväll, men massa av gos, och sen tog i en dusch innan det va läggdags..

Nu ska jag bara ta hand om bänken som är full av disk =S
Och kanske slänga in en tvätt med vem vet det kanske jag hinner..

Men innan jag tar tag i allt detta jag har att göra så måste jag ju berätta om vilken lite busunge jag verkligen har;

NU busar hon inte bar i sängen eller drar ut lite grejer överallt utan nu, när hon ju en massa nya saker som att nå duken på bordet, knapparna på diskmaskinen, hon börjar förstå hur man öppnar våra dörrar på Billybokhyllorna som jag så bra fixade för att hon inte skulle dra ut allt från hyllorna... Hon drar ner täcket från sängen... öppnar dörrarna till duschen helst när man är där inne..
Och en massa annat bus har hon för sig våran busunge!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna