Sidor

lördag 7 februari 2009

Nu blev det nere

Känns som om det va en evighets sen som jag satt här nere på "vanliga" datorn. Jag sitter alltid uppe på "tv datorn"
Men ikväll skulle Daniel spela lite medans jag ville kolla nätet, innan det blir film tajm!!!

Lilly somnade gott ikväll, efter ca 5 minuter somnade hon. Hon och pappa har varit hos morfar idag på dagen, medans jag va i stan skulle köpa lite passade kläder till Lilly att ha på dopet imån, eller hon hade typ allt men lite saknades och då passade jag på att ta en halv dag på stan med Jessica! Och så klart som vi alltid typ gör när vi gått på stan så äter vi på Graffiti, men vi kom fram till att det nog inte heter Graffiti länge, men bestämmde oss för att det heter det än för oss...
Inte nog med att de ställer har bytt namn, men åxå en av våra, butiker som vi alltid gör in i och oftast hittar något i har bara försvunnit snacka om besvikelse... och denna butik va då ONLY, jag har ju inte gått på stan så riktigt gått på stan på evigheter och Jessica har ju typ just kommit hem från Palma, så snacka om att vi blev besvikna.. men men inget v kan gör något år antar jag!

Måste ju även tacka Marrielle och Alfred och Miranda så klart, för en super trevligt kväll igår, hade jätte roligt.... Synd dock bara att jag inte vann, men men.... =P

Njaha, imån är det dop dags, för Fabian (inte döpt än men har redan smeknamnet Fabbe)
Och dags för mig och Daniel att blir.. gudföräldrar! jippi!

Så imån ska man upp och stå längst fram i Kyrkan och antaligen får jag använda min nya fina kläder som jag är så nöjd med!

Nehe, nu blir det snart filmdax!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna