Sidor

söndag 22 februari 2009

Nu blev jag nöjd

Japp, Daniel va uppe på isen idag på dan, jag och Lilly va hemma och bara mysade!
Men när Daniel väl kom hem va jag sugen på att hitta på något så vi åkte till nybro en sväng och handlade lite...
Väl hemma, tog jag tag i våran kök, som är JÄTTEFINT, Daniel renoverade ju köket när jag va gravid oc det va inte färdigt när Lilly kom utan Daniel kämpade vidare...
Nu har det ju varit klart ett bra tag kan man ju säga. Men jag har liksom inte fått det bra i alla lådor och skåp, har inte tagit tag i det.
Men väl hemma ikväll så fick jag lust att bara ta tag i det och det gjorde jag, så nu har jag äntligen fått bra ordning i våra skåp.
Jo visst, köket har varit färdigt i typ 7-8 månader och jo det har fungerat och vi har hittat allt och haft plats för allt, men det har varit rörit...

Nu är det FINT!



Imån blir det nog Öppna Förskolan i Ljungbyholm, hem och laga mat sen är det gympa med tjejerna på kvällen, imån blir det lite dans med eftersom det inte gick i fredags...

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna