Sidor

tisdag 3 februari 2009

en dag full av...

LUGN....
Japp, det är idag det, tycker jag har inget mer jag måste göra...

Om jag nu inte börjar kolla runt så klart för då kan jag hitta en massor..
Fast jag vet en sak jag måste göra... Och det är att Skriva ett personligt brev, efetrsom jag ska söka jobba imån... Och tänka ut om jag har några frågot, och fixa fram ett kort på mig, för det ville dom ha med!

Men sen får man ju se, hur stor är risken likosm att dom skulle välja just mig.. Jag menar jag har inte jobbaat, riktigt jobbat i butik innan och jag bor inte i Nybro det lär säkert vara många fler som söker därifrån och har närmare till jobbet..
Men söka kan man ju alltid göra....

Nehe, om jag nu ska ta och ta tag i mitt brev..

Kram banan

1 kommentar:

Marielle sa...

Vad är det för jobb du ska söka?

Besök de senaste 30 dagarna