Sidor

onsdag 25 februari 2009

inflamation med penselinkur

Jaha, jag hämtade Lilly idag på morgonen utan att ha hunnit damsuga här hemma..
Väl uppe började jag och pappa prata om ang Lillys förkylning och hosta, Pappa började fundera över halsen om det va där det gjorde mest ont... så jag tänkte att vi åker och kollar upp det.


Så vi ringde och fick tid mitt på dagen, jag pappa och Lilly åkte, och väl framme hos doktorn verkar Lilly mkt piggare..
-så klart tänkte jag att nu ska hon hinna bli frisk innan vi en kommer in och febern säkert borta med fast hon hade 38.5 innan vi åkte...

han lyssnade och tittade i öron och hals, och såg att Lillan hade en infektion i halsen.. Så nu blir det penselinkur i en vecka, och så får vi hoppas att hon slipper detta!!!

Mammas lilla Lillan, sjuk och dan, men har ändå ett leende att ge när hon busar lite här hemma...

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna