Sidor

torsdag 5 februari 2009

Nu har hon blivit..

.. en riktig Busunge, lilla Lilly... Hon busar omkring här hemma så jag vet inte vart jag har henne =D, Hon reser sig upp utan problem nu snabbt up och snabbt iväg, och skulle det vara så att honb inte orkar resa sig just då så kryper hon blixsnabb iväg på annat håll..

Och när jag väl fått ner henne i sängen på dagarna i henens spjälsäng som hon tack och lov inte kommer ut =D
Nja då vet jag knappt vad hon är iaf, för hon säter sig sen ställer hon sig, sen kommer jag in, och säger -Nhehe du lillan, nu ska du sova så lägg dig ner. Jag lägger henne ner, och går ut, när jag då kommer in i igen såsitter hon upp, och då hinner jag inte mer än in i rummet och börja säga - Lillan ska ligga ner. Då typ kastar hon sig ner i sängen, oftast med huvudet på kudden och sen skrattar hon glatt...

Så hon kan vara en riktigt busig Lilly ibland hon....

Nehe nu ska jag förbereda maten så att Daniel bara behöver sätta på den när han kommer hem, efetrsom våran "äta" tid krockar med babysimmet, som jag och Lilly ska på idag...

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna