Sidor

söndag 8 februari 2009

Nu va det över..

... eller man kanske ska säga att Nu är han döpt!
Och det är ju bara en början på hela hans liv, så att det är över låter ju hemskt att säga...

Iaf dopet va super bra Fabian va snäll hela tiden i kyrkan.. Jag höll först och sen va det att gå upp til prästen efetr det blev det ju att sätta sig igen och då fick Daniel hålla lit för den lille killen vägen en hel del... Tyvärr tog ingen kort med våran kamera, men jag ska långa min pappas kamera imån, och försöka lägga in lite av dom bilderna....

Och jag som bara velar.. jag är en riktig velare, fram och tillbaka velar jag om saker och ting. Och jag ska ju medge att det inte alltid (kanske inte ens ofta) handlar om jätte viktiga saker, men sån är jag... Och jag försöker diskutera med Daniel som kanske ibland tycker att det är inget att diskutera om utan att jag bara velar ..
Vad jag velar om just nu kanske jag kommer att skriva om iaf snart inte ikväll för jag har just velar lite med Daniel ikväll, eller nja ikväll har vi nog snarare diskuterat.. Men jag kan medge att det handlar om ett köp jag gjort som jag kanske ångrar, och vill ha "en annan sorts" sån...
Humm, det lät kanske krångligt, men så är det iaf!
Fia (min systerdotter) och Lilly



Jag och Daniel redo att bli faddrar!

Jag i vanlig ordning...
Jag har lovat att laga upp bil på min i mina nya kläder eftersom jag va så nöjd med dom!


Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna