Sidor

söndag 22 februari 2009

NI måste bara se

Japp igår va det fest hos Kornan och Bella, jätte trevligt, men nästan trevligare när det bara va vi 4 kvar =D
Då bjöd vi på oss själva iaf jag och Kornan, jag har inte filmen som jag är med på men här kommer KORNAN med sin egna dans..
Tyvärr glömde jag kameran och hade bara mobilen med mig...
Måste ju skriva med att den kan bli lite långdragen, men kolla hela för den blir riktigt bra mot slutet =D
Jag får ursäkta att filmen bara kan ses åt fel håll, jag vet faktiskt inte hur man ändrar det. Om något vet säg till...



Mera roligt..

Grabbarna grus...

Min Äskling Daniel skulle vissa hur stark han va, så här ser ni det..=D
Kornan ville lyft Daniel men vi tyckte att det skulle han inte klara, så han fick lyfta mig istället..

Och avslutning på kvällen...
Jag och Kornan bjuder på oss lite inför Daniel och Bella, som glatt tittar på...

1 kommentar:

Marielle sa...

Haha! Vad kul filmen var! Skrattade högt många gånger! Snygg stil... :-)

Besök de senaste 30 dagarna