Sidor

lördag 28 februari 2009

Lördag

Japp, då va det lördag igen, tänkte jag skulle njuta av ledigheten denna helgen för sen jobbar jag 2 helger i rad, natt då... Men så mkt njuta blir det nog inte, för jag är fortfarande sjuk.... Inte feber men halsen gör ont och jag har vrål hosta, sover på typ 5 kuddar, nej inte för att det är skönt utan för att det är bra, iaf när jag är förkyld.

Mne dagen idag då, nja det blev en lite runa in till stan, eller en snabb runda det blev att titta till Loppisen på Sandra. Sen bärde det hemår och dikert till L´s morfar, där vi skulle käka mat idag... och nu håller jag på att tvätta och skriva här så kart! Daniel grejar med Opeln. Och ikväll blir det bara att vara hemma, vi köpte en dans matta idag till vårat Wii, så nu ska vi bara ordna ett dans spel med, fick den billigt så sak samma om det är roligt eller inte....

nehe ni nu ska jag nog fundera över vad vi ska äta för lätt men gott ikväll..

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna