Sidor

onsdag 11 februari 2009

En dag med äventyr

.. eller iaf en resa till sta noch till Lilly´s farmor och farfar...

Men det blev lite av ett äventyr med all snö.
Japp, idag va det stan på morgonen, eller förmiddagen.
Vi skulle in och lämna en sak i Kalmar, va det va.. ja ni det vill ni bra veta va =D
Jag kan ju bara säga så mkt att det handlar om mitt velade men jag har inte velat färdigt än så ni får inte veta allt är *smile*

Jaha och väl hemma, så va det lata sig och vela fram och tillbaka velar jag...
Sen bar det iaf av till farmor och farfar, hundarna fick såklart åxå fälja med oss när vi skulle dit, Klara älskar att åka till MICAELA så fort man säger MCAELA så blir hon jätte humm ja uppstressad och vill bara komma ut i bilen.

Men iaf sen va vi där halva kvällen Daniel passade på at vara i verkstan.
Och väl hemma sitter jag här nu men har hunnit... vela och kanske har jag fått vela färdigt! Men det vat jag inte än =D
Kanske att jag vet imån om jag velat färdigt eller inte...
Nu ska jag gå för jag har lute att göra med !

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna