Sidor

onsdag 25 mars 2009

Allt har sin tid

Ja, det ska grejas ganska mkt innan man kan komma igång på riktigt. Och det tar sin tid. Med Webbshopen alltså, men snart ska vi nog ha grejat färdigt så då ska den nog vara igång men det tar lite tid till...

Har hållt på att greja med lite andra jobb idag, lite med sommar jobb osv.
Jag är ju ganska säkert att jag kommer få på ett av ställerna jag sökt, men jag är nog villig att testa något nytt. Det jag mest känner är ju att jag skulle vilja få ett jobb som ger någon fortsätt ning, iaf ett tag så man vet vad man har att jobba med och så jag vet hur mkt tid jag har till webbshopen för jag vill ju hinna umgås med familjen åxå...

Jag bara önskar att man får vet snart måste ju lägg upp sommar semstern för Daniel med och det är inte lätt när jag inte vet hur jag ska jobba....
Men jag tycker snart at man borde få veta hur det blir med jobb i sommar..

Kram banan

1 kommentar:

Anonym sa...

sök sommarjobb på Forsagården=P
visserligen är det i mönsterås.. haha.. lite lång väg att pendla lite.. men kul är det. båda jag, mamma å pilla jobbar där =P

kram på hela familjen!

Besök de senaste 30 dagarna