Sidor

tisdag 17 mars 2009

Nu blir det roliga nästan jobbigt..

Ja, iaf nästan. Vi sitter och letar och letar och letar efter en bra resa. Lite kräsna är vi men inte så farligt ändå tycker jag. Men det är svårt att hitta och när man vi lyckas hitta, ja då vill man ju kolla lite till så det inte finns något som är ännu lite bättre. Men inte för att det börjar bli tråkigt, bara att jag tycker det är lite jobbigt, jag vill bara hitta och sen boka och ha det klart så jag vet vart, när och hur vi ska åka. Så man kan börja planer lite mer praktiska saker...

Men jag ska väl inte klaga, det är ju inte alla som får en utlandsresa av sin sambo när han sålt sin ""drömbil""

Imån ska nog jag och lilly gå ner till dagis en stund och prata mlite med dom, sla be dom om hjälp med papprena jag ska fylla i. Sen blir det nog att vara hemma ska hinna tvätta och städa lite till imån med, sen funderar jag på om jag skulle in och handla fast på kvällen. Känner att jag skulle behöva handla upp oss med lite mat här hemma.

Sandra kommer på torsdag och det ska bli jättekul, vi har inte träffats sen Lilly bara va lite liten kanske 2 månader eller nåt. Så det känns kul att ses igen blir torsdag till lördag så det ska bli så trevligt.

Lördag eftermiddag ska åxå bli MKT rolig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Fanny!
Nu är det verkligen dax att jag lämnar en kommentar till dig :) Jag brukar ju läsa din blogg!
Kul o se att allt är bra med dig o att du fått en så supersöt dotter! Ha det bra fanny!
//Mika (från bf) ;)

Besök de senaste 30 dagarna