Sidor

söndag 22 mars 2009

Att tappa en bit av sin tass..

Ja, det gjorde min kära Vilma idag, eller nja hon tappade ju inte sin tass eller bitar av den så, men hon va med mig och Fiali och cyklade 1.5 mil idag, fast Vilma stackan Kunde inte vara med sista biten utan fick akut hämtas av min pappa och åka bil hem sista biten. Jag och Fiali skyndade hemåt och jag fick plåstra om Vilmas tass. Hon hade fått ett sår under tassen i trampdynan som inte alls såg fint ut men efter att jag råd frågat lite. Så plåstrade jag om det och tog på en tratt...
Så nu hoppas vi att det ska bli bättre...

Imån blir det att Cykla lika lång men utan hundar, då ska Lilly få följa med istället, har lånat min systers cykel med cykelstol så hon kan följa med =)

Nu blir det att kolla på Wipout, Jag och Fiali eftersom Daniel är i S-holm!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna