Sidor

torsdag 19 mars 2009

Minnen

Ja, idag har ´Sandra kommit hit, från värnamo. Jätte trevligt och vi sitter och pratat minnen, både fråm tiden då jag bodde där uppe och min förlossing och hur det är att var gravid.
Det är lustigt vad tiden går men vissa saker sitter ändå kvar, det lössanar likosm inte. Och det är absolut inte bara dåligt vissa saker kanske man vill ska lossa men det är ju många saker man vill kom ihåg. Sen är det saker man inte minns förrens man tar upp ämnet, tex som min förlossning, känslorna kommer tillbaka och man minns hur det kändes, inte hur ont det gjorde men hur magiskt det kändes när Lillan låg på min mage. Lillan, Lilly, min Majblomma.

Ja, hon är som en Majblomma, född i Maj och glad och god och söt som en blomma!

Nehe nu kallar snart Meduim ett av min favvoprogram på tv nu. Så nu ska vi umgår lite till och sen blir det Tv och kanske popcorn=)

Imån blir det stan, Jag Sandra och Lilly.

Kram banan!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna