Sidor

onsdag 4 mars 2009

Äta själv, Dansa och "pratar i telefon"

Japp, idag på fm åkte jag och L in till stan, daniel stannade hemma för han är ju inte pigg först skulle L varit hemma hos honom, men jag kände att jag gärna ville att hon skulle följa med istället.. Vi hade så kul så inte för att vi gjorde mkt men vi handlade hundmat och sen in på MAXI och sen OjToy för att köpa lite saker till L bland annat äta själv bestik, L har börjat äta lite själv nu så det är så roligt...

Annat hon gör är att Dansa, hon böjer på knäna och tycker att nu dansar jag, hon är så söt så..
Något annat hon gör mkt är att "prata i telefon" hon tar saker i handenhller upp dom någonstan kring örat och lyssnar eller pratar!
Helmysigt är det!

Imån ska farmor vara barnvakt och jag ska till nybro och skriva köpeavtal, ser det ut som!

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna