Sidor

torsdag 5 mars 2009

Mötet klart!

Jaha, idag har dagen gått jättefort...
Farmor kom på morgonen och jag skulle ju åka på mitt möte i Nybro. Väl hemma runt halv 12 köpte jag grejer till tacos som jag och L farmor kunde äta på dagen... Vi år L åt och sen va det nästan bara att packa väskan och hinna sova lite sen bar det av mot Babysimmet!

Lilly va inte på sitt bästa humör idag, hon gnällde ganska mkt, och va VÄLDIGT mammig... men men det va super skönt i vattnet iaf...

Nag mitt möte oh min lilla grej jag har på G, jo det är just så att jag ska starta en webbshop, där jag nu först kommer att sälja olika barnkläder.. JAg har fått lite levarentörer av Han som jag köpt sidan av, men sen håller jag även på att ordna med egna leverantörer... Detta är en utmaning för mig, just nu hoppas jag bara på att komma igång och kunna ha det so hobby i ett tag kanske göra det större längre fram...

När sidan är klar, ska jag så klart länka till den härifrån!!

Kram banan!!

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna