Sidor

fredag 13 mars 2009

Vilket fredagsmys??

Ja och så va det fredag igen. och så klart att lite fredagsmys ska det ju vara men inte till 100% ikväll.
Dagen har varit super D har varit ledig så det har varit skönt även om jag typ vilat halva dagen inför inatt. L har "peppar peppar ta i trä" börjat somna lite bättre på kvällarna fast visseligen har hon inte sovit mkt idag. men iaf ikväll somnade hon straxt innan 7 och på typ 10 minuter.
Daniel har gjort varmatacosmörgåsar som vi ska käka snart och mysa lite med...
Sen blir det kanske att spela lite wii, jag va sugen på att bowla så det kanske det blir en sväng,
Men straxt efter det tar fredagsmyset slut.....
För då ska jag gå till jobbet, japp jobbar hela helgen natt då. Så imån blir det sova och umgås lite sen jobba igen, söndagen blir det sova mera, sen Kroppkakor hos L´s farmor och farfar sen ska hon sova dör och vi hem för,,, jag ska jobba natt igen, sen ska L vara hos farmor på måndagen och jag sova...
Vi har kollat mer och mer på vart vi ska åka, blir det Turkiet ska nog boka resa nu i helgen hoppas jag iaf!!
Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna