Sidor

lördag 28 mars 2009

överraskning igår och slapp idag..

JA, det va så at torsdag kväll bestämmde jag och min kära syster oss för att vi skulle överraska våra kära sambo/man med en liten fest på ferdag eftermiddag/kväll. Så vi åte och handlade all mat och alkohol på fredagen och när Daniel kome hem fik han veta sedan ringde Linda till markus och försökte luta honom att vi hade en läcka här så vi behövde hjälp, men det gick han inte på s hon fick säga som det va att vi hade en överraskning så det blev mkt god mat med mkt goddricka =D

Vi hade jätte trevligt och avslutade kvällen med att spela lite Wii...
Så Tack För en trevlig kväll Familjen Karlsson!

Idag åkte jag och syrra n först till ljungbyholm på loppis sen hämtade Daniel upp och och vi tog ensväng på loppisen på Sandra, men där va inte mkt att ha däremot i ljungbyholm fanns det mkt fian saker... efter loppisarna så Åkte jag Daniel och Lilly hem till Bella och Kornan och år lunch så trevbligt att vi äntligen tog oss an att åka till dom...
Och tack för en trevligt Middag/lunch, jätet god vitlökssås Bella!

Väl hemma blev det att ta den ganska lungt, Daniel lägger Lilly och jag sitter här, snart blir det Robinsson. och så blir det lite nötter till det =)

Kram banan så hör vi imån =D

1 kommentar:

Sarah sa...

Måste nog hälsa på er snart, så jag får se er, alla barn - och inte minst alla loppisar ;)

Hälsa Linda!

Kram S

Besök de senaste 30 dagarna