Sidor

måndag 9 mars 2009

vänner, släkt och skor.

Jag vill tacka alla som bryr sig om Lilly och frågar hur det är med henne efter sjukhus och trollpulver =D
Jag har fått veta att vänner som jag inte pratar med så ofta faktiskt läser min blogg och det tycker jag är jättekul även släkt som man inte träffat på åra och ja mnga år läser den så det är himla roligt...

just nu sitter jag och funderar över min bestälning från elleos, jag tycker att den borde vara här nu, jag har beställs ett par skor till L och nya gardiner till Matsalen. Men den som väntar på något gott/kul väntar aldrig för länge....
Och sen har Lilly faktisky fått nya skor idag, jag och morfar åkte in till stan och köpte henne ett par gympa skor, röda PAX, hur söta som helst...

Men jag väntar ju på min agardiner åxå, som jag gräna vill sätta upp här hemma. Och så måste jag köpa lite nya ljus, fan vad barnsligt det låter, att typ matcha in ljusen, men ja det gör jag oftast.. hehe

Nehe, ska jag jag planera färdigt gympan för ikväll..

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna