Sidor

söndag 8 mars 2009

På bättrings vägen..

Ja, idag verkar L bättre, hon är inte helt åter ställd, dricker dåligt med gillar att äta kräm så det är vad hon äter mest nu.
Men jag tycker ändå att hon är pigg och glad...

Idag har varit en lugn dag, Vi gick upp Till L´s morfar straxt eftermiddagen och tog med oss fika, sen blev hem och vända för mig för jag skulle på Me and I party, fast jag köpte bara ett hamligt paket, det fanns så mkt och jag kunde inte bestämma mig, men sen vet jag att L´s faster Marielle ska ha Me and I snart så då kan jag fundera lite till och det skulle komma flera nyheter...

Ja, annars lugn jag väntar på att jag ska komma igång med mig webbshop, ja och imån ska nog jag och L med Morfar in till stan, jag tänkte köpa L ett par gympa skor men vi får se vad vi hittar...

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna