Sidor

tisdag 24 mars 2009

leverantörer och klippning!

Japp, idag har jag varit på mötet ang webbshopen, så nu har jag fått några leverantörer som är intressanta och ska kolla mera på det imån, men det är verkligen en hel jungel. Finns hur många som helst, just nu är det många av dom leverantörerna som jag fått som har vanliga almäna bra och ha kläder/saker/leksaker och allt möjligt. Men jag ska kolla nogare på det längre fram. Vi diskuterade lite ang sidan idag då såklart, så imån eftermiddag ska den vara heltklar och färdigt....

Men det tar några dagar innan den kommer igån för jag måste ju ordna allt annat med innan jag kan börja,,,, men snart snart snart är det i bruk =)

Tackar Lilly´s farmor med för att hon så snällt kom hit och va barnvakt, och gjorde JÄTTE goda köttbullar i sås åt oss =)

Tack Bella för en trevligt kväll och Kornan så klart med.
Så härligt när ni bara kommer ut på lite besök, och så ska vi ha så trevligt på lördag hoppas jag =D

Nehe, imån blir det att klippa Abbe och Ville, morfars hundar och sen blir det att äta lunch med morfar som ska bjuda på gryta... mums...

kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna