Sidor

lördag 14 mars 2009

kinamat & "Im back in the game"

kl är 20.15 och snart ska jag gå till jobbet kanske känns det lite lättare idag, jag är inne på min andra natt och har alltså bara kvar efter denna natten redan klar..
Sov till ca 12 idag sedan upp umgås med familjen dagen har bestått av att äta vara ute, leka och kolla resor .
Imån blir det att kolla mer resor då ska vi ju till L´s farmor och farfar och farfar ska hjälpa oss kolla om det för han är rätt bra på det =) och så blir de ju kroppkakor...
Vi har ju som sagt ätit lite idag med och det blev kinamat, så himla gott har lite över som jag ska ta med mig som nattamat tror jag!

Idag gick vi ner till lekplatsen jag, Lilly Daniel och hundarna.





1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken liten sötnos Lilly är! Och vad långt våren kommit hos er! Här är det bara snö och tö, snö och tö om vartannat.

Kram Sarah

Besök de senaste 30 dagarna