Sidor

måndag 2 mars 2009

I kundvangen

Jaha, måndag igen, fast ingen vanlig mån dag för Daniel kom hem från jobbet och va sjuk så han ska vara hemma imån med... Sen får vi se om det blir bättre eller sämre...

Jo, idag va jag och Lilly på Öf i ljungbyholm, sen efter så skulle vi handla lite på Stinsen, men som vanligt när iaf jag handlar så kommer man ju på allt annat som man kan behöva här hemma, så medans jag gick där och handlade, med Lilly i kundvagnen så somnade hon, ganska trött då va det måste man nog vara om man ska lyckas somna i en kundvagn sittandes <=D

Mammas Lillan!
Nehe nu bär det nog faktiskt av mot sängen har haft gympan ikväll med tjejerna och imån blir det nog att vara hemma, ska nog baka lite bröd imån, duktig som man kan vara!
ska passa på att hinna lite här hemma med Daniel är ju hemma så Han kan vara lite med Lilly, fast han är sjuk...
Något jag tänkte på när jag skrev detta va; att förra veckan ca ju Lilly först sjuk sen blev jag sjuk, men inte får man bara ligga och vara sjuk längre, nehe för man har ju Lily ja och hundarna men dom behöver ju bara gå ut, Men när man har barn samtidgt så är det mkt dom ska äta sova bytas på kanske ska man leka lite med. Så att vara hemma och vara sjuk, jaha det begreppet har ju fått en helt annan innebörd...
Kram banan

1 kommentar:

Marielle sa...

Nämen lillstrumpan, ser inte bekvämt ut ju. Man blir trött av att leka på ÖF!

Besök de senaste 30 dagarna