Sidor

lördag 21 mars 2009

Nu har hon blåa äpplen på sig!

Idag hade Jag och Felicia en dag på stan, vi kollade på kläder, fikat åt och köpte lite grejor!
Jag köpte inget till mig i klädersväg, men Fia tyckte att vi behövde nya solglasögon, så både köpte ett par röda på Åhlens, riktigt coola=)
Sen köpte jag färg att färga kläder med och fotoalbum som jag så länge behövt =)

Här gottar vi oss med en fika och vila fötterna paus

Fia köpte en snygg klänning att ha. Dom skulle ha disco i skolan så nu kommer hon blir snyggast på byn =)

Källa; Lindex.se

Här kommer en bild på min sötis, i sin nya sommar jacka =)


Måste ju tacka, min kusin Sarah, för tipset om jackan!
Super söt!
imån är det kalas för morfar, sen åker Daniel till S_holm på em och ska vara där till måndag kväll!...
Kram banan

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj så söt hon är! Jackan är verkligen klockren på henne, hoppas den blir lika fin på min lilla skrutt sen ;)

Kram Sarah

Besök de senaste 30 dagarna