Sidor

fredag 20 mars 2009

Blåa äpple % Toyota/Ferrari

Idag har jag Sandra och Lilly haft en heldag på stan, Shoopat Till Lilly har jag gjort, till mig själv ska jag handla imån när jag och Fia ska in. Men Lilly har fått tröjor och en klänning, Och så fick hon en kofta och en tröja till av Sandra! Så sött så, det kommer lite bilder..
Vi ordnade ett pass åt Lilly så nästa vecka skulle vi kunna hämta det, skönt att ha det fixat=)
Blåa Äpplen, ja just det, jag såg en jacka på min kusins blogg från lindex, hur snygg som helst!
Till barn då, men så cool!
Källa; lindex





Vi anväder inte body´s längre till L för det är så otympligt att ta på, men Daniel hade hittade en som han bara tyckte att hon måste ha, och hon är ju jätte söt av den. Kommer från; Toyota/Ferrari =) Men den kan hon ju ha lite i sommar och sprina runt i..


Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna