Sidor

söndag 1 mars 2009

glas med lock

Japp, det blev mitt köp idag på Tupperware partyt, plast glass med täta lock och håll för sugrör, tyckte det kude vara smart nu till våren och sommaren så slipper det komma ner smuts i glasen och man slipper spilla ut, då tänker jag främst på Lilly. Och hon kan ju drick ur sugrör så det är ju bra!

Ja, annars händer det inte mkt, måndag igen imån, Daniel ska försöka jobba men han är inte riktigt bra. Vi får väl se, Lilly verkar pigg jag har lite av förkylningen kvar men annars mår jag nog bra!

Jo, jag va ju på loppis idag eller jag och Daniel va. Och jo då det fansn massa fynd va ju igår med men då fanns det inte mkt men idag ja det blev som julafton=)
Nja inte till oss då men till Lilly, Köpte pollarn och pyret gummistävlar röd/vit randiga för 20:- och en P&P mössa för 25:- en vindjacka röd och en jätte mysig velurderss till henne och mkt mkt mera. Men jag handlade max för 200:- och jag tycker jag kom hem med en del så det känns bra.. Och så tycker jag det är så bra när man kan köpa typ P6P och Me&I på loppis för det är så mkt billigare och oftast i bra skick!

Nehe nu sk vi nog kolla på film snart iaf tror jag. Är det någon fara att åka till Öf imån tro?? Lilly är ju frisk fast hon går åp pencilin och jag är ju med frisk bara förkyld men vem är inte det nu för tiden... hehe... Jaja vi får väl se,

Kram banan

Inga kommentarer:

Besök de senaste 30 dagarna