Sidor

söndag 29 mars 2009

Idag har vi varit duktiga =)

Japp, idag fick jag en liten sovmorgon av min äskling!
Han gick visst och la sig hos Lilly vid typ halv fem, och låg där tills jag vaknade vid typ halv åtta. Så härligt =9

Sen Skulle L vara hos morfar idag för jag och Daniel skulle städa grovkällaren och lite, Så jag va och lämnade henne där vid 9 typ. När jag kom hem åkte vi snabbt in på Loppisen som va idag på folketspark, men det va inte så mkt idag fast jag köpte lite från Villevalla och lundemyr of sweden och några basbyxor från Lindex, så lite fynd gjorde jag allt =)

Väl hemma så satte vi igång att städa källaren direkt, och höll på hela dagen och då verkligen hela dagen... Så vi gick upp till moffe (morfar) åt pizza och sen bar det hemåt lagom till läggning för Lilly som somnade så gott och snabbt idag men sen har hon inte sovit så bra idag på dagen, hon håller nog på att ändra sovrutinerna på dagen nu känns det som...

Nu blir det wipout och ""pistachinötter"" [jagärdåligpåattstava:jagvet!]

Sarah; skulle verkligen vara superkul att träffa dig/er! Vi tänkte att vi skulle försöka ta oss upp till er och moster min=) Vill ju se hur ni har det =D

Kram banan

1 kommentar:

Sarah79 sa...

Ja! Kom! Vi har ju ett extra rum och allt :)

Besök de senaste 30 dagarna